Xxaa Selam kızlar Ümraniye devlet hastanesine kadın doğuma giden varmı orda doğum yapan nasıl memnumsunuz
Melakya Xxaa Ben iki igün kaldım açılmam vardı ama sancım yoktu o yüzden sanırım biraz sertlerdi ama doğumum vs güzeldi