Geç olsa da buraya doğum hikayemi yazabildigim için çok mutluyum. 5. Aya kadar süren mide bulantısı ve kusma ve ishal sonrası geri kalan zamanda çok şükür sıkıntısız bir hamilelik yaşadım. Son bir ayda bebeğin suyu da azalma oldu. Çok su icmeme ve bolca da havuç tuketmeme rağmen. Çünkü sıvı kaybının nedeni sızıntı kaynaklıymıs. 39+6 da haftalık kontrole gittiğimde doktor suyunun çok azaldığını bebeğin de gelişimini tamamladığını artık dogurtmak istediğini söyledi. Ben tabi farklı düşünmüştüm doğumumu. Evde sancimi çekerim hastaneye öyle giderim diye düşünmüştüm. Evde plates topunda hareketler yapıyordum son birkaç haftadır. Ama sağlık olsun dedim. Süleymaniye kadın doğumda yaptım doğumumu. 8:10daydi randevum. 9da suni sancı verilmeye başlandı. İlk gün sadece 2-3 cm acilmam oldu. Ertesi gün saat 15:00 olduğunda 5-6 cmdi. 15.40ta tuvalet hissi geldi ve doğumun başladığını anladım. Doktor gelip kontrol ettiğinde tam açıklık vardı. İkinma provası yaptık herşey iyi gidiyordu fakat sancı geldiginde guzel bir şekilde ikiniyordum ama sancı bittiğinde bebeğim geri kaçıyordu. Yerde çömelerek okunmaya çalıştım fakat o zamanda bebeğim kalp atışı düşüyordu. 16:40ta bebeğim içimden kuş gibi süzülerek çıktı. Hayatımda böyle bir rahatlama mutluluk yaşamadım. Dikisim vardı çünkü on kismimda basıklık vardı bu nedenle sorun yasamamak adına kesi atıldı. Hiç yirtigim olmadı hiç bagirmadim hep doğru nefes almaya çalıştım. Bebeğim 2620 Gr doğdu. Su azaldigindan son zamanda çok kilo alamamıştı. Ben de toplamda 9 kilo aldım. Şimdi turuncu kafa maviş göz hareketli mı hareketli bir oğlum var 😁 hamileyken de karnimda hareketliydi çok. Darisi hayırlısıyla herkesin başına. Annelik delilikmis ama ben hiç bu kadar güzel delirmemistim 😋