Tazemomyyy bende muayenelere hep özele gittim, ablam yakın zamanda devlette doğum yaptı ama devlet yeni açıldı kalabalık değil temiz güzel bi yer her devlet aynı değil çünkü, bende devlete başladım nasipse orda düşünüyorum doğuran sensin diyor çoğu insan gidip 5 bin 7 bin vermeye ne gerek var zaten virüs nedeniyle insanlar maddi açıdanda duraksadı tercih sizin burda çok kafa karıştıran olur aklınıza yatan nereyse orda doğum yapın, ayrıca dediğim gibi devlet kalabalık değilse devlette yapın artık eskisi gibi değil azarlama olayları önceddndi