Kızlar 37+6 haftalık hamileydim. Dün kontrolüm vardı doktorum çatı muayenesi etti. Normal doğuma müsait olmadığımı söyledi. 10 eylüle doğum verdi. Bu arada doğum belirtim hiç yok, açılma yok. Gece uyuyorum. Yatakta birden suyum geldi. Ayağa kalktım heryer su durmadan akıyor. Hemen hastaneye koştuk. Bu arada doğum başlamış. 1 cm açılmam var. Ama ebenin dediği normal doğum sen yapamazsın. Çatın çok dar dedi. Hemen sezeyana aldılar. Ve spiral doğum yaptım. Belden aşağımı uyuşturdular kızım 15 dk dünyaya geldi. Evet doğum her türlü zor. Allah doğumu yaklaşan annelere güç kuvvet versin. Bir avazda doğursun inşallah