FundaCLN Arkadaşlar ben 13. Haftadayım fetal DNA ve ikili tarama yaptıran var mı fetal DNA yurt dışına gönderilip detaylı olanmış siz hangisini yaptırdınız ben pek kararsızım da ????
Gokcecelik FundaCLN ikili taramanizi yaptırın eğer sıkıntı var derse doktorunuz o zaman nifty (fetal dna) yaptırın bence. Çünkü çok pahalı birsey yoksa o kadar para vermeyin
1Hanzadehanim FundaCLN yanlış anlamazsanız birşey sormak istiyorum farzedelim bebeğiniz down sendromlu ((Allah korusun)böyle bir durumda bebeğinizi aldıracak mısınız
Dae FundaCLN ben doktorumun önerisi ile nifty dna testi yaptırdım şükür temiz sonuç aldim.35 yaş olduğum ve daha önce 3 düşük yaşadığım içi direk ona yöneldik.siz isterseniz ikili teste göre ilerleyin bir sorununuz yok ise çünkü pahali bir test
FundaCLN Gokcecelik teşekkürler sizde öylemi yaptınız ikili tarama yinede sonuç veriyor mu iyi veya kötü
Gokcecelik FundaCLN evet ikili taramami yaptırdım yüksek riskli çıktı sonra nifty testi yaptırdım temiz çıktı yavrumun cinsiyetinide öğrendim
lunam Eğer yaşınız ileri değilse ikili tarama testi yapıyorlar. İkili tarama testinde risk görürlerse fetal dnaya yönlendiriyorlar.