Ayselik7c bebek hareket ediyo içeride karnınızın yamulmasın normal😅 son haftalarda o karın hiç yuvarlak kalmıyor sağ yüksek solda hiç bişey yok yada tam tersi😂 sabredin çok az kalmış zaten. Yeri çok daraldı ve büyüdü artık o yüzden göbişler anlamsızca yamuluyor uzun sürede öyle kalabiliyor korkmayın