Meleklerim06 Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim 12.haftada ikili tarama var dedi doktor ama ben memleketteydim gidemedim doktora sizce çok önemlimi yaptırmadım illa yapılması gerekiyormu
BabyAAO Meleklerim06 ikiliyi yaptır ama üçlü ve dörtlüye gerek yok normal testler gibi kan veriliyor sadece sonuç 10 gün içinde çıkıyor