Merhabaaa arkadaşlar bir gün bende yazar mıyım acaba derken sonunda kendimi burda buldum çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 😊 benimki zorunlu sezeryan olduğu için 38. Haftamda planlı geldik öğlen 3 gibi doğumum vardı hastaneye 1 de geldik işlemler yapıldı tabi benim içim kıpır kıpır korkuyorum da neşeliyim de çok garip duygu odaya aldılar beni tamamen soyup önlüğümü giydirdiler sonra 2 tüp lavman yaptılar sıkışınca gitmemi söylediler 5 dk sonra tuvalettte buldum kendimi 😄 eşimle kayınvalidem yanımdaydı bir kişi ziyaretçi dediler ama o lafta sanırım eşimde bizimle durabildi herneyseee lavabodan çıktıktan sonra nstye bağladılar beni nerdeyse 40 dk bağlı kaldım damar yolu açtılar o esnada serum verdiler saat 3 oldu geldi o an 😊 ameliyathane buzzz gibiydi bana giydirdikleri önlükleri çıkardılar yatırdılar böyle dümdüz yatak var ne yalan söyleyim korktum ne olacağını bilmediğim için hemşireler de çok suratsızdı yani ne konuşuyorlar ne sakinleştiriyorlar insan daha da ürküyor beni cıplak yatırdılar öyle bekliyorum üşüdüm baya doktorum yarım saat sonra gelebildi onu görünce çok rahatladım bi anda anestezi dr benim dr 4 5 kişi odaya girdiler oturttular beni kafamı öne eğmemi istediler sonra anestezi doktoru ben iyice eğildikten sonra iğneyi vurdu hiç acımadı yani korkulacak hiçbir şey yok merak etmeyin 😊 daha sonra bacaklarıma bi karıncalanma indi o duygu garip arkadaşlar aklınızda bulunsun kımıldatmaya çalışmayın oynamayınca hep öyle kalcak hissi oluyor korkunc bir şey hiç kımıldamayın siz sondamı uyuştuktan sonra takmalarını istedim öylede yaptılar tavsiyem ameliyat sırasında takmalarını isteyin zaten çıkarmaları hiç acı vermiyor 😊 neyse başlıyoruz dediler benim önümü kapattılar dr işte bebek çıktığı an nefes alamama gibi his olur korkma nefes alıyorsun sadece öyle hissedersin dedi , migdem bulanabilir endişelenme dedi , göğüs kafesinde ağırlık hissi olur geçecek korkma dedi aklınızda bulunsun :) neyse sonra kesiyorum dedi bebek geliyor dedi karnıma bastırdı o biraz acıdı ve bebek ağlama sesiyle benim gözyaşları pıttt dökülüverdi çok güzel bir duygu Allah herkese nasip etsin yanağıma koydular 2800 dü bebeğim biraz ufaktı aldılar hemen giydirmeye götürdüler sonra zaten ameliyat yeni başlıyor aslında yarım saatin kaldı dedi doktor dikeceğim dedi estetik dikiş yaptığını söyledi biraz hırpalıyorlar çekiştirme var yani insan görmeyince korkuyor ama oralı olmayın kapatın gözünüzü uyuyun gitsin çünkü anlatmıyorlar insan endişeleniyor soguk kanlı olmaya çalışın ben gözümü kapattım sonra odana çıkarıyoruz dediler sedyeden sedyeye geçirirlerken kötü oluyor uyuşuk ya bacaklar 7 8 saat uyuşukluğum geçmedi ilk 3 saatte içecek vermediler su vs yemekte yok baya acıktım ama bekledim sonda uyuşukluk geçene kadar vardı bende neyse agrım ilk olmadı sonra yavaş yavaş olmaya başladı ama iğne vuruyolar hafifliyor dayanılmayacak agrı degil uyuşukluğum geçince geldiler altımda bez vardı onu değiştirdiler kanamam vardı onu temizlediler yarama batikon sürdüler hadi kalk dediler asla ama asla ayağa kalkınca yere bakmayın migdeniz bulanır başınız döner karşıya bakın ve ilk etapta dik durmaya çalışın o kısım bana zor geldi hala yürümeye çalışıyorum yürüyorum da çabalıyorum ama biraz ağrılı arkadaşlar tavsiyem hiç yatmamaya çalışın çünkü uzanıp kalkmaya çalışınca tekrar inanılmaz agrı oluyor öyle işte arkadaşlar aklıma geleni yazdım sormak istediğiniz olursa sorun ne isterseniz bebişim prensesim yanımda yatıyor tamamen babasına benzese de sıkıntı yok 🥲😄 Allahım sizlere de ğüzel doğumlar nasip etsin inşallah