Zuhal60 Merhaba, ankarada yaşıyorum 5haftalik hamileyim daha hicbir kontrole gidemedim. Tek bir doktor ve hastane ile devam etmek istiyorum 🙏 bana ankaradan devlet ya da üniversite hastanesi önerir misiniz ?
deletedmom734 Zuhal60 kesinlikle cebeci tıp imkânın varsa Prof.a muayene ol... hastane temiz ve kalabalık değil
Zuhal60 Asli06671 yine aynı soruyu sorcam ama bn cebeci tıp fakültesini ankara üniversitesi tıp fakültesi diye biliyorm doğru mudur?
Burcin41 Zuhal60 bende ayni sekildeyim canim sadece folik asit kullaniyorum doktora 7. Haftada felan gidicekmisim bebegin kalp atislarini duyduktan sonra baslicaklar vitamine. Annelik malesef zormus 😞
Zuhal60 Burcin41 kaçıncı haaftadasin canım bn en son 10 haziranda adet gördüm 1ay 6 gün diyor program
Burcin41 Zuhal60 aynen canim yakiniz birbirimize 😊 iki gundur biraz mide bulantim var bide uykun geliyor surekli sende durumlar nasil 🤗
Zuhal60 Burcin41 benim midemde herhangi bir belirti yok ama iştahsızlık var biraz acıkmıyorum 😊 ama hep uyumak isteğim var canım benim 😑😑