MMmommy Tetanoz aşısı oluyorum bugun. Gün içinde banyo yapmayın yazıyor. Aşıdan önce yapsam sorun olur mu?
Momy11 MMmommy ben asi olduğum gün yaptım bisey de olmadı bu sıcaklarda banyo yapmamak imkansızdı benim için 🤪
dakpinar- Kızlar aşının ne gibi yan etkisi oluyor acaba , ateş , kol ağrısı falan. Anne olcam ama hala iğneden korkuyorum o yüzden sormak istedim kızlar 🥰
TubaKaratas dakpinar- birinci dozda hiçbir ağrım olmadı ama ikinci toz tetanoz da hafif bi kol ağrım oldu bunun dışında şükür bir şey olmadı korkmayın bende öyle herşeyden korkan biriyim ama ebenin de eli hafifse hissedilmiyor bile 🤩
MMmommy dakpinar- çok minik bir ağrı oldu aşı yaparken. Sonrasında da kas ağrısı gibi olur dedi… Bakalım. Sen kaç haftalıksın
Mermaiddd MMmommy ben dün aşı oldum akşam çok terlemistim unutup banyo yaptım ama ılık suyla bişey olmadı Allahın izniyle.
EceZ MMmommy su geçirmez bantla aşı yerinizi kaptıp duş alabilirsiniz orası mikrop kapmasın yeterli :)