Suyumun azalmış olmasıyla 37+6 da doktor bebegimi alacağını söyledi bunu söylediğinde 37+5 tim yarin alacağız deyince elim ayağım birbirine girdi asiri heyecanliydikkk gece sabaha kadar uyuyamadım. Sabah oldu ameliyathane önlüğünü giymemi söylediler sedyeye yatırdılar tüm sevdiklerim yanımda güle oynaya herkese veda ettim ama asansörde ağlama patlaması yaşadım 😀😀 eşim elimi bırakmadı girene kadar… spinal sezaryen için doktor geldi ignemi yaptı o kadar acımadı ki yapıp yapmadığını anlamadım. Anında bir sıcaklık ve karıncalanma oldu o ara hemen sonda taktılar hicbir sey hissetmiyorum belden aşağısı yok yani.cok az sakinleştirici yapacağız her ihtimale karşı dediler paniklemiyim diye o da cok cok iyi oldu .Kadın doğum doktorum geldi beni konustururken kesmeye başlamış bile hiçbir sey hissetmedim cekistirmeler oldu asla acı yok sadece midem bulandı hemen ilac yaptılar bu arada ben ögürdüm kusamadım. Sonra bir aglama sesi bebegim geldi yukarıdan gösterdi bana o an eridim dünyanın en güzel bebegi benimki olabilirdi anne gözü iste 😇 daha sonrasında bebegimi giydirmek için götürdüler benim dikişler tamamlandı vee bebegimle odaya gitme vakti geldi herkes merakla bekliyordu güzeller güzeli kizimi 🥰 her sey cok guzeldi kizlar o kadar mutluydum ki sizlerle de paylaşmak istedim. Bugun 13. Günümüz 🙏