AseLenaMom zeynepin_annesiiii İnşallah birşey olmaz bu kadar dayandık kızımla umarım herşeyin hayırlısı olur hakkımızda 🙏
zeynepin_annesiiii AseLenaMom inşallah canım . Hiç korkma . Doğsa bile çok çabuk toparlaniyolar inan bana . Tabiki inşallah vaktini bekler canım 💓
AseLenaMom zeynepin_annesiiii evet herkes öyle diyor . Küvezde kalsa bile emin ellerde iyileşip sana geri veriyorlar diyorlar kendimi öyle motive ediyorum 🤷🏻♀️
KbrAtbs AseLenaMom Kilosu güzelmiş Maşallah 🧿 annesi sen hiç içini darlama. Ciğerleri gelişmişse ve 2 kilo üstüyse bir sorun olmuyor Allah’ın izni ile 🤗 Bol bol muz, çiğ badem, ceviz, fındık ya bir de nesguik ye bebeğe iyi kilo aldırıyor 🤗
AseLenaMom KbrAtbs Onun için en baştan beridir elimizden gelen herşeyi yapıyoruz . Ama o duramıyor sağ böbreğimde çok büyüme var sadece sol tarafıma yatıyorum ağırlığı oraya verince bu sefer komple rahatsızlanıyorım tek taraflı . Ama ben onun için tüm acılara katlanırım o iyi olsun yeter 🙏 ciğerlerinde problem yoktu ama 36′yı beklemez daha erken gelirse diye ciğer geliştirici iğnede vurdular
zeynepin_annesiiii KbrAtbs aaaa ciddi misinnn ?? Keşke benimkiler de öyle dese . 3500 Gr da bile normal doğum gözüküyor diyolar . Birde başı büyük benimkinin hangi sehirdesjn canım sen
KbrAtbs zeynepin_annesiiii Kocaeli Gölcük deyim canım. Ben doktora normal yapabilir miyim diye sordum o direkt 4 olursa riske atmam sezeryana alırım dedi. Haftayaki kontrolde çatıma bakacak ona göre net kararı vericez ama normale çok endeksleme kendini dedi
zeynepin_annesiiii KbrAtbs aaa ne güzel . Ben ankaradayim beş kilo bile olsa bekleticekler sanki . Birde iki hafta ileride çıkıyo benim başı büyük olduğu için . Buda normal doğuma engel ama hala normal diye diretiyolar anlamıyorum 😂 . Sezeryan günü verin işte 🤣
KbrAtbs AseLenaMom İnşallah bekler canım beklemezse de korkma sağlıkla büyür Allah’ın izni ile 🤗 Rabbim hepimizin bebeklerine sağlık, sıhhat versin inşallah 🙏🏻
KbrAtbs zeynepin_annesiiii Bende bu ısrarı anlamıyorum olmuyorsa olmuyor yani 🤦🏼♀️ Çok şükür ben o konuda şanslıyım doktorum zorlamayı düşünmüyor. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. Sağ salim kucağımıza alalım da gerisi mühim değil 🤗
miniksevdamm AseLenaMom aynıymışız haftamızda aynı sancılarım çok yüksek çıkıyor seeımlarla ancak ancak duruyor bebeğimin suyuda sınırda çıktı 1-2 hafta daha idare ederlerde yeter stres yapmayacağız ama nasıl 2 doz ciğer geliştirici olduk ondan sonra bebek hareketleri azaldı sende de oldu mu
AseLenaMom miniksevdamm Ay evet o bende de var dün akşamdan beridir sadece toplanıyor bir taraflara onun harici kızımın eski hareketi kalmadı 🥺 Buda beni endişelendiriyor sabah kalktım uğraştım sürekli tepki vermedi eşim geldi sevdi konuştu felan hafif kayıyor gibi oldu okadar
aiseerol zeynepin_annesiiii kız 🥰 şuan kilosunu bilmiyorum birkaç saate doktorumuzdan öğreneceğiz ☺️ 35+0 da 2kilo 540gramdı. Çok iri bir bebek beklemiyoruz zaten benim kemiklerim ince ve iki kızımda bana çekmiş 🤭 sizin minnak ne kadar olmuş
zeynepin_annesiiii aiseerol 3400 dü canım 36. Haftada . Her hafta yarım kilo aliyo 😂 . Öğrenince söyle bakalım 🤗 . Keşke benimkide zayıf olsa normal doğum şansım olurdu
AseLenaMom KbrAtbs Amin inşallah sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin Rabbim ❤️ bütün bebeklerimizi korusun
zeynepin_annesiiii KbrAtbs evet devlet hastaneleri bu şekilde işliyor . 40. Haftaya kadar bekletecekler biliyorum . Suyu falan yerinde zaten . Bir sıkınt8sı yok çok şükür . Doktorlar da bu yüzden ağırdan alıyo sanırım . Bende gelişimi iyi olur diye birşey demiyorum nasip artik
aiseerol zeynepin_annesiiii maşallah sağlıklı olsunlar da bence kilo önemli değil. Ama tabii doğum şeklini etkiliyor. Olumsuz düşünmeyin benim ablamın bebekleri de hep iri oluyor sezeryan istemediği için 3. bebeğini kendi isteğiyle suni alarak dünyaya getirdi 40ını beklese tontik normal zor doğardı 🤭 siz bekleyecek misiniz doktorunuz ne diyor karar verdiniz mi. Benimde suni korkum var dua ediyorum 39 haftada fln kendi sancım gelsin diye 🤗
KbrAtbs zeynepin_annesiiii İkinizde sağlıklı olun da gerisi hallolur elbet. Sonuçta ne kadar anne karnında kalırsa bebiş için o kadar iyi 🤗
zeynepin_annesiiii KbrAtbs bende öyle teselli ediyorum kendimi . Kavuşmak istiyorum bir yandan da . Günü belli olsun istiyorum 😂 eşimde soruyo hergun kaç gün kaldı diye . Son günler hiç geçmiyo sanki
miniksevdamm AseLenaMom aynı şekilde ya dün hiç hissetmedim sabah tekme fln yok sadece orda hafifçe bir kayma gibi 🥺 araştırdım normal diyor iğne yordu galiba onları sağlıkla zamanında gelsinler inşallah ya