Gulsahunal Arife37 ben en başından beri kullanıyorum oksapar şu an 36+5 deyiz 2-3, kere unutmusumdur ama bisey olmadi cok şükür
Ayse32 Arife37 canım ekstra hap da kullanıyorsan hapın etkisi 2-3 gün olabiliyor o yüzden iğneyi bi gün unutmak sıkıntı yapmaz ama aklıma geldiği an vur saatini bekleme
marbling10 Arife37 bir keresinde 2 saat unutmuştum, hemen vurdum. Ne olur ne olmaz hemen iğnenizi vurun bence bir sonrakini de yine saatinde vurursunjz ya da artık bu saati baz alırsınız
Elcnbykckr Valla canım bende kullanıyorum bazen Benimde unuttuğum oluyor 1gün falan. Allah’a şükür bir sıkıntı yasamadık. Aklıma gelince hemen vuruyoruz belki de ben ekstra kan sulandırıcı hapta iciyorum ondan ds olabilir
Arife37 Daha önce 2 tane kaybım oldu 33. Haftada gebelik zehirlenmesinden kaybettim bnde o yüzden bu defa baştan beri kullanıyorum iğneyi normalde aynı saatte yapıyordum dün unutuvermişim