Gayet iyi sütünüz , hergun 3 saatte bir düzenli olarak sağın , duzenli sagdikca sütünüz artacak , bol bol su için , her sagmadan önce bir bardak su için , beslenmenize dikkat edin , Yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim inşallah bebisleriniz enkisa zamanda taburcu olur