Fabulousmom 13+4uz benim tiksinmeler devam, cinsiyet tahmini aldık şükür 😊ikili tarama da temiz çıktı. Ama o balayı dönemine bir türlü geçemedim. Allah bebeklerimizi sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin. Benimde 22 haftalik bir kaybım olmustu mümkün olduğunda pozitif düşünün 🙏🏻