Zzozan Es_ib bende de var sabahları zor kullanıyorum ellerimi hareket ettiremiyorum resmen magnezyum da kullanıyorum ama maalesef ise yaramıyor
Ruyalaralemi Benim de ellerimde uyuşma ayaklarım şişti bide 27 haftalık hamileyim midem de yanma maf oldum bu 3 çü gebeligim