33+3 oldum gecmiyo zaman.Bakin bu saatte uyandım.mide kismim ağrıyor sanki üç yastikla yatıyorum sağa sola koyarak ama yinede aşağıya basıyor bebek yan yatarken ağırlık yapınca ağrı yapıyor.uykular haram olduuu.38 de alırlar diye kendimi teselli ediyorum.genel anestezi sezeryan olcam ( hastalık sebebiyle ama kendi tercihimde olabilirdi şunu tartismayalim artık) doğum yaklaştıkça panikte artiyo