merveuzunn Şu an 28+6 haftalık hamileyim. 2 gün önce doktoruma kontrole gittiğimde artık kontrollerin 2 haftaya inmesi gerektiğini ama bir problem olmadığını söyledi. Ben tedirgin oldum sizler bu haftalarda doktor kontrolüne ne sıklıkta gidiyorsunuz?
Havva-nurr merveuzunn Ben özele gidiyorum hamileliğimin başından beri ilk 12 haftaya kadar 2 haftada bir gittim sonra ayda bir çağırdı 34 den sonra 10 günde bir çagırdı şimdi haftada bir gidiyorum 38+6 dayım anlayacağın canım herhangi bir problem yoksa en azından 32 ye kadar ayda bir gidiliyor normalde doktorun neden öyle demiş anlamadım
Minteha Benim doktorumda 28 haftadan itibaren 2 haftada bir gelmemi istedi bir sorun olduğu için değil tedbir amaçlı nts çekmeye de başladı. Herşey yolunda olduğundan emin olmak istiyor korkmayın. Şuan 32+3 çok şükür herşey yolunda.
Kbrasmskbyrktr merveuzunn 29 haftalikken gittim bende 2 haftada 1 geliceksin artik dedi 31 de gittim simdi 33. De gideceğim devlet hastaneleri rutin kontrol için çağırıyor canim