Dunyabebek aynen bende bu seklde ogrendm 23. Haftamda. 36. Haftamda düzeldi. Plesantanin previa bu durumun adı. Bununda çeşitleri var, kimisinde rahme yapışık oluyor kimisinde biraz yakın oluyor sanırım sizinki de benimki gibi yakın olanindan. Buna genelde düzelir diyorlar ve düzeliyor da korkmayın. Düzelmezse normal doğum olamıyor zorunlu sezeryan yalnızca. Düzelmesi icin bol dinlenme yorulmama ayak üstünde kalmama öneriliyor ama ben hiçbirini yapmadım gezdm tozdum yine de düzeldi :) ilişki ve alttan elle muayene yasak. Ulstrasonig cihazla muayene yapılıyor yalnızca. Ben ilişkiye de devam ettim. Kanama vs olmadı hiç. Yani çok kasmayın ama dikkat de edin düzelir inşallah çıkar yukarı