Ummunur yasemiinorhn teşekkür ederim canım Allah razı olsun haklısın tabiki sağlıklı olsun gerisi önemli değil . ilk çocuğumun kız olmasını istiyordum tabiki de ikisi de evlat ama yaptığım araştırmalar hep kızı anlatıyordu
yasemiinorhn Ummunur 2019 da abimi kaybettim ben ondan sonra hamile kaldım işte adını koymak istedim erkek evladım olsun istedim bende ama sonra düşününce öyle olmuyormuş Rabbim en iyisini bilir dedim bende kızım olacak inşallah sağlıklı olsun da 🙏🏻
Burcu_akbb Bugün Başka bir devlete gittim Ölesine kontrole geldim dedim Baktı Durum felan iyi peki Cinsiyet Öğrenmem mümkünmü dedim kalkınca oğlun olcak dedi 🥰 yinede Cumaya Özele randevum var ordanda öğrenim emin olayım🥰
Ummunur yasemiinorhn Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun .. Allah Evladınızı size bağışlasın hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin. 🥰
gurbetcianne97 Opheliaaa onun genelde sebebi oluyor. 🙈 yurt dışımda da belirli bir haftaya kadar görseler dahi söylemezler sebebi de şu ki kimisi beklediği cinsiyeti duymayınca aldırmaya kadar gidiyor. Bunun önüne geçebilmek adında kanunen belirli döneme kasar söylenmiyor. ☺️
Htcky Burcu_akbb ben tam 14+4 de öğrendim canım ama yinede %100 demedi benim doktorum %80 erkek dedi sende de belki tahminde bulunur