Zorunlu olmadikca yapilmiyor. Eger cok agriniz varsa duramayacak gibiyseniz anestezisiz yapiliyo islemler. Tabi oncesinde kadin dogum doktorunuzdan onay aliniyo. Konsultasyon istiyoruz onu doktorunuza doldurtup oyle geliyosunuz. Cekilmis eski rontgeniniz varsa ondan bakilir . Normalde 6 ay gecerliligi oluyo rontgenlerin ama hamilelik oldugu icin istisna olarak onun uzerinden islem yapilir . Eger hic rontgeniniz yoksa yine kendi doktorunuzdan yazi getiriyosunuz size onam formu veriyoruz hamilelikte rontgen cekimiyle alakali onu imzaliyosunuz periapikal dedigimiz ufak diş rontgeni dozu cok dusuk onunla sadece agriyan disin rontgenini cekiyoruz. Kursun boyunluk ve kursun onlugumuz var onlari mutlaka giydiriyoruz karniniz zaten kapali oluyo kursun onlukle . Bu onluklere guvenebilirsiniz 6ayda 1 skopi esliginde gecirgenligi var mi yok mu test ediliyor gecirgenligi varsa yenileri aliniyo. Tabi biz universite hastanesiyiz diger hastaneleri bilmiyorum bu kadar dikkat ederler mi. Tavsiyem universite hastanesine gitmeniz sorununuzu en kisa surede cozeceklerdir. Radyolojide isiniz biter bitmez cikariyoruz odadan duruma gore aciliyeti falan varsa isleme baslaniyo