Bugün öğlen saatlerinde otururken ıslaklık hissettim su gibiydi temizlendim oturdum ama idrarımı kaçırdım sandım. 38+3 haftalık bebeğim. Duş alıp uyumak için uzanmıştım birden yine altım ıslandı ve ben ne olduğunu anlamdım. Aşırı derecede çok gelen Bi su değil sızıntı gibi peçeteye sildiğimde çok çok açık sarı renk su gibi kokusuz bir sıvı gibi idrar kokusu olsa anlardım. Yardımcı olur musunuz?