Ciciannecik Bi sıkıntı yaşadınızmı kızlar? 36+ 3 olduk nişanım geldi az önce . İlk kızımı 41 de doğurmuştum. Biraz korkuyorum erkenmi geliyor acaba ? Umarım biraz daha bekler en azından 37 olsaydı
333 Ciciannecik bebek sağlıklıysa korkmayın en fazla kuvezde kalır stres yapmayın kendinize belki ona BİLE gerek kalmaz
Yaseminatik57 Ciciannecik Bn 36. Haftalık doğum yaptım ikizlerime biri 2580 biride 2360 faln doğdu dua kuvezdeler dört gün oluyo solunum sıkıntısı yok herşey çok güzel gormeyede gittim tosun gibiler ama ikiz olduğu için erken doğduğu için 3 4 gün daha kalicakmis tedbir amaçlı korkma sakın rabbim dayanma gücünü veriyo ♥️
Sudeekalay Ciciannecik nişan doğumdan aylar evvel de gelebilir içinizi ferah tutun vakitli doğar inşaallah
fadimeelisa nişan nasıl geldi acaba nasıl bişey kimisi kanlı diyor kimisinin yeşilimsi akıntı tarzı oluyormuş bende 35 haftaya girdim bugün tedirgin oluyorum nişanım gelir anlamam diye 🤣🥲Ciciannecik
Burcu4135 Yaseminatik57 oyy masallah ikiz olmalarına ragmen kiloları cok güzel. Sizde canınızı sıkmayın bi kaç güne kucagınıza gelirler. Benim tek kızım 36.haftaya girdik 2400 gr :)
Kaderberatmelek fadimeelisa 3.cüye hamile olan bende hiç Nişan falan gelmedi bende çok merak ediyorum 😁
Ciciannecik fadimeelisa benim iki sefer de kanlı geldi . Normal beyaz akıntımız oluyor ya onun arasına kan karışıp geliyor öyle düşünün . Zaten kanlı gelirse hemen anlarsınız merak etmeyin