Biricigim canım açıkcası henüz doğum ücretini sormadım odaları gidip gezmedim oda süslemesi yapacakalrmı nasıl olur bilemiyorum ama bi dostumuz hastalanıp yattıgında ziyeretinde ilgili olduklarını gördüm tabi doğum katı değildi tek kişilik odaydı ve güzeldi muayene ücreti de ya 70 ya da 80 olması lazım