Twinssmomm ben bile daha sormadım Dr uma ,hatta iki hafta sonra gelirsen öğrenirsin dedi,gerek Yok dedim sağlıklarının iyi olduğunu öğrenmek yetti kız erkek hiç önemli değil ,benim ikiz bu arada dedimki cinsiyetini sorduğunda “öğrenmek istemedim şuan ikiside erkek yada ikiside koz olabilir bizim için sağlıkları önemli dedim “aaa olmaz biri kız biri erkek olsun “demesi ayrıca sinir etti