Beyzamutluu Merhaba, Progestan düşük tehlikesinde kullanıldığı için rahimi falan sıklastiriyor. Hatta bende ödem yapti içi tamamen şiş o bölgenin. Fitili bile zor atıyorum. Normal doğumda o bölgenin açılması gerek bu fitil bunu zorlaştırır mı bilen var mi
BusraKc7 Beyzamutluu ben 4 ay kullandım tüp bebek kanama oldu . Progestan ve prolutonu. Şuan 37. Haftadayım doktorum gidişat normal doğum şimdilik dedi
BusraKc7 Beyzamutluu ayrıca fitil olayı zor arma bende de oldu … ama orası zaten esnek bir bölge … doğuma yaklaştığında seks - masaj orayı genişletir (doktoruna sorarak tabi ki)
Beyzamutluu İçi o kadar şiş ki acaba zorlaştırır mı diye endişelendim. Teşekkürler cevaplariniz umut oldu 😌 peki sizlerde ödem olmuş muydu o bölgede , vajinal kullananlarda
BusraKc7 Beyzamutluu yani ödem oldu mu başlarda bilemem ama ağdacım deformasyon yok demişti pek göremediğimden orayı 😀😀
Sunayaz Beyzamutluu ben inan hiç dikkat etmedim şişip şişmediğine çünkü o anki stres sıkıntı çok farklıydı. Ama bende hiç engel olmadı 1 saatte normal doğumla kızımı kucağıma aldım.
BusraKc7 Beyzamutluu eğer bu konuda rahatsız oluyorsan doktoruna sor iğneye dönsem mi diye … ama doğumdan sonra topluyor zaten diye biliyorum bwn