ZehrAras Kızlar 31 haftalık gebeyim😇 hala isim konusunda kararsız kaldım bi oğluşumuz daha geliyor kayra ismini çok beğendim eşimde muhammed kayra koyalım diye diretiyor onun yerine kayraya daha çok uyabilecek bi isim önerebilirmisiniz teşekkürler şimdiden
Nesossssss ZehrAras biz de nasipse Muhammed Oğuz Kağan koyacağız. Paygamberimizin ismini koymak sünnettir. Bence eşinizi dinleyin👍
Eda-5807 ZehrAras ay sorma o dert bende var ya 34+6 haftalığım ama ısım yok hala ben yagız yada doruk ıstıyorum esımde tutturmuş muhammet Uğur ya valla ne olcak bılmıyorum ama bende en sonunda patladım bu kadar acı agrı ben cekıyprım ama ısım koyma hakkım yok dedım kapattım telı yüzüne haklıyım ama demı o kadar agrı sancı ben çekıyprum ama ısım konusunda ben koyamıyorum ben yapcaz onuda bılmıyorum valla
ZehrAras Nesossssss eşimde sırf bu yüzden dinimizdende bi isim olsun istiyor aslımda bnde istiyorum ama muhammed kayra çok agır gibi geldi
Zeyyyn Eda-5807 bencede öyle baba babadır tamam ama herşeyi çeken anne ben sundum ismi eşim okeyledi sorunumuz yok çok şükür 😊
ZehrAras Eda-5807 aslında ortak noktada buluşmak en güzeli biri sizden biri ondan ama birbirine uyumlu olmalı ilk oğlumuzun adı ilhan aras ilhan hiç çocukluğunu yaşayamadığı babasının ismi aras ise benm istediğimdi buluştuk sıkıntı çıkmadı şimdide aslında sıkıntı yok ama mıhammed kayra kulağa çok ağır söylerken agızda büyüyor gibi bilemedim🤷🏻♀️
Nesossssss ZehrAras hiç öyle bir şey düşünmeyin Elhamdulillah ailemizdeki bütün erkeklerin ön ismi Muhammed , Mustafa yada Ahmet inşallah bizim oğlumuz da isminin halkını verebilir 🤲
Nesossssss jerry siz anlam veremiyorsanız bir tane hatta yarım isim koyabilirsiniz😂 Saygı duyarım. Elhamdulillah ailemizde herkes iki üç isimli ve bize göre seçtiğimiz isimler çok anlamlı inşallah adının hakkını verir🤲
Eda-5807 ZehrAras bılıyprum ortak noktada buluşalım dıyorum sen bır ısım koy ben başka dıyorum ben ısım söylüyorum yok dıyo benı çıldırtıyor valla napcam bılmıyorum
ZehrAras Nesossssss çok ısrar ederse kıyamayıp kabul edicem bnde istiyorum dediğim gibi acaba yine peygamber ismi olupta kayraya daha çok uyan bi isim mi olsa
Nesossssss ZehrAras tabi Ahmet Kayra da olabilir. İsterseniz bi teklif edin önemli olan ikinizin de gönlünün olması. İsim koyma sorumluluğu tamamen babaya ait ama annenin gönlünü alma zorunluluğu var. Yani ismi beraber koyuyoruz ama ahirette hesabını baba tek veriyor🙈. Sanırım eşiniz de bunun bilincinde o yüzden kırmamakta fayda var🥰