Merhaba sevgili annecikler ☺
Bende doğum hikayemi birakayim, belki korkan endişelenen annelere yardimci olur.
Hamileligim cok şükür baya rahat geçti. Dogumum da öyle oldu. Bu arada ben yurtdisinda yasiyorum. Hastane sistemlerimiz farkli yani.
Biz burda 35 kisilik bi Türk ailesiyiz. 39+3. Günümde ailecek bi orman evinde toplandik. Yedik ictik gun sonuna dogru halay falan cektik tabi ki bende cektim 😅 Saat 23.30 gibiydi hafif sanci hissetmeye başladım. Bu arada yavas yavas dağılıyor bizimkiler. 23.50 ve 54 gece sancilari hissettim kisa kisa. Sonra tuvalete gitmem gerektiğini anladim nasil oldu tam hatirlamiyorum ama cok net anliyorsunuz. Suyum gelmisti. ( adet kanamasınin akmasi gibi tutamiyorsunuz ) Cok degisik bi duygular geldi bana. Esimde meraklanip tuvaletin kapisina gelmis beni bekliyor. Dedim hadi hemen eve gidelim suyum geldi duş alip hazirlanayim. Neyse eve geldik dusumu aldim hazirlandim. O arada esim hastaneyi aradi ve hemen gelin demisler yoksa biz bekleyecektik sancilarin sıklaşmasini. Hastaneye gittik ara ara sancilarim geldi tabiki. Nst kontrolleri falan yapildi acikliga bakiyorlar. Saat gece 3 civarı sancim baya agrili olmaya basladi bakti 5 cm aciklik var. Ama benim canim cok tatli agriya siziya gelemeyen ben buna da dayanamam die epidural yapin dedim. Iyi ki de yapmisim epidural yapildiktan sonra saat 6 ya kadar baya rahattim. Açıklığim 10 cm ye ulasti ve basladik sancilar geldiginde ıkın diyecegim diyorlar sanci falan hic bisey hissetmiyorsun. Boyle nefes al ıkın derken 6.25 oglumu kucagima koydular. O andan sonrasi sadece ogluma kavusmanin tadini cikardim. Onlar da dikis falan atti.
Ikinci bebisimizi dusundugumuzde yine direk epidural istiycem bana gore gercekten cok rahat.
Dogum yapacak olanlara Allah kolaylik versin.
Hamis anneler Allah yardimciniz olsun.
Saglikla kavusun bebislerinize. 🤲🙏😊