tupikbebiskom
38+3 deyiz şuan 🙈 heran herşey olabilir beklemedeyiz 😂 sizin kaç haftalktı ?
Pandemi sebebi ile sanrm yapmıyorlar siz yapabilirsiniz dediler 😕 fotoğrafci albumsiz sadece digitall teslim 900 TL ye yakın fiyat verdi çok gereksiz kendi makinan var ise süper emin ol daha rahat ve güzel cekersin artk herşey için program var düzenle renklendir mis 😏 😬 doğumhaneye gelince : -2 ncı katta bir kaç kapıdan geçiyorsun 3 tane oda var bildiğimiz normal oda duşu dolabın falan var odada yatağı bildiğimiz hasta yatağı ayak ucunda çatal var doğuma hazır hale cevrilmiş ortam sıcak sakin zaten ebeler çok iyiydi ameliyathane de hemen odalarn yanında acil durum da, dua edelim inşallah hayırlısıyla 🤲🏻 sagsalim alalım evlatlarımızı 😍