Gorkem97 Olabilir benim egzamam vardı ama gebe olunca bir farklı çıktı isilik gibi sanki uyuzdum gece bırakmıyordu yatayım hamile olunca doktorda tereddüt de kaldı 2 krem verdi birde o dediğim nemlendirici ee bende biraz korktum kremleri süremedim ama bu nemlendirici çok iyi geldi sende bunu sür sıcak su ile duş alma,banyo ,mutfak gibi temizlik işlerinde bulaşık eldiveni kullan elin bir süre deterjana girmesin bu kremi sür ki cildin nemli olsun . Cilt ne kadar kuru olursa kaşıntı o kadar artar