BusraKc7 hayır sigara kullanmıyorum, kahveye gelecek olursak abartmadan tüketiyorum, aksine ben çok sağlıklı beslendim, bugüne kadar sadece 3 kg aldım, benimki genetik gibi daha önce de oldu ve doktorum bu gebeliğimde en başından dedi yine olabilir diye.