tcasl 36+0 haftalık hamileyim bugün aşırı derece bel bacak ağrısı yaşıyorum ayaklarıma kadar vuruyo ağrısı idrar torbama aşırı derece de baskı da var bu arada yuruyemiyorum bile ağrıdan 🤦
Pelin-08 tcasl bende 38.haftamdayım canım inan kaç haftadır uzansamda kalkınca belim agrıyo zor yürüyorum sürekli oturmak istiyorum yatınca kalkmak çok zor oluyo bi doğursam rahatlicam artık yaa sancımda hiç olmadı hala
tcasl Pelin-08 benimde öyle oluyodu ama bugün artık yatamıyorum bile ağrılardan 😢 daha hiç nst ye girmedim doğurmak istiyorum ne uyku kaldı ne huzur 😬