35+6dayım çantamı hazırlıcam artık,
Ve e bebeğin babyplusun tekli elektirikli göğüs pompasını düşünüyorum, normalde yorumları da güzel, sizler kullandınız mı önerir misiniz
Mochi yi de aldım hem merak hemde belki fayda görürüm diye, bir göğüse elektirikli bir göğüse de mochiyi koyarım dedim,