Kksll Deletedmom9823 en son sancı filan gelmedi artık suni sancı için gittik sanciyida verdiler ama nst de bebeğin kalp atışlarını alamıyoruz diye acilen sezeryan olmuştum hayırlısıyla gelsin minikler
Gonul_enes Deletedmom9823 benimiler erkenci vala husui bisey etmedim arkadasim😀 sjmdi sana ne desem bos😀
Anneblogu İlk oglumj 41+ sonunda sezeryanla doğurdum çünkü ne bir sancı ne bir açılma nede doğum belirtisi vardı ayrıca çatı darlığı vardı şimdide erkek bakalım o nezamn gelecekk ❤️❤️
Hafsaramazan Deletedmom9823 içimde tutmak istemiyorum artık zaten ağırlaştik🤭 o profil ne kız çok güzel söylemessem catliycam 😂😂