Ftmgl1 bana doğum yaparken ebe şöyle söylemişti kuveze girmek bebeğin sağlığıyla alakalı tamamen erken doğar nefesini güzel alıp gitmez , zamanında doğar solunum sıkıntısı olur kuveze girer. Bebeğinizin sağlığı için doktor kuveze almıştır , stres yapmayın sütünüz de etkileniyor. Allah bir an önce kavuşmayı nasip etsin belki de hemencecik alırsınız