Delicesareti Kızlar 29 haftalığım en son kontrole gittiğimde 27.haftamdaydım bebiş doğum pozisyonunda değildi ama ben son zamanlarda bebeğin hıçkırığını kasık bölgemde hissediyorum bebek dönmüşmüdür sizce dönmesi için erken mi
Eda-5807 Delicesareti ben 30 haftalıkken gıttım dönmüş dedı normal Doğum pozisyonunda sun 34+6 hAftalıgız aynı duruyor bebıs 🥰
BusraKc7 Delicesareti 33 de doğum pozisyonu aldı benim mesela … öyle de kaldı 37. Haftadayım Telaş yapma daha var yani
Delicesareti Eda-5807 bende hıçkırmasından dolayı şüpheye düştüm kafası aşağıda olmasa o bölgede hissetmem herhalde yani dönüp dönmemesi sorun değilde merak ettim🥰
Eda-5807 Delicesareti aynen öyle benımkı kasıklarımda hıssedıyorum hıçkırıklarını ayaklarıda midemde hıssedıyorum tepıkledıkce rahat oturamaz oldum hemen dırıyor ayaklarını mıdeme 😂
Zeyyyn Delicesareti bende sürekli kasıklarımda hissediyorum hıçkırığını yavrum ne de çok tutuyor hıçkırık
madame Delicesareti benimkide 29da dönmüştü hala orada hıçkırınca hissediyorum bende ama bazen yan durduğunu da hissediyorum takiliyor içeride suan 33+5 deyiz 😄
2-prensesannesiii Delicesareti Benim kızım 22. Haftadan sonra doğum pozisyonundaydi kanala yakındı hatta 36.6 da doğdu .