Hahahh12 36+1 haftalık oldum . 4 5 saattir geçmeyen bir bel agrısı yasıyorum 🤷🏼♀️ Yakın haftalar sizde de agrı oluyo mu normal mi ?
glsm_kr8383 Hahahh12 Canım ben de 17 +5 im sırtım çok ağrıyo ilk haftalardam beri. Şimdi daha da şiddetli. Senin haftana gelmediğim için bilmiyorum ama asıl benim ki normal mi sence çok ağrıyor bu haftalar özellikle