deletedmom734 Kkync kürtçede de ingilizcede var ela anlamında :) sen beğendiysen bence kimseyi dinleme bende evrensel isimleri beğeniyorum babamız yabancı bende göçmenlik var international olsun biraz:))
Didemalkanendik Bende hazel istiyordum ama çok doğu kökenli o yüzden koymadım canm ama anlamıda söylemesi de çok güzell
Kkync Didemalkanendik Kürtçe olan bir isim var xezal (hezal). Hazel genelde yabancılar koyuyor ela anlamına geliyor . Ben evrensel bir isim diye de sevmiştim canım 😊
Kkync Ezgi14 Değil mi bana da çok hoş geliyor . Çevremdekiler pek beğenmedi o yüzden sorma gereği duydum 😊
Didemalkanendik Kkync canm benm kayınvalidem kürt onun annanesinin adıydı soyağacından bulmuştuk hatta 😂😂tabi bnm türk kürt diye ayrımım olduğundan değil sadece doğu kökenli olduğu için vazgeçtim
Kkync deletedmom734 😁 yarın bir gün yurt dışında okur çalışır falan orda da ismini kullanabilsin değil mi 😁
Hazelatillahasan Benim de asım hazel doğu kökenli falan değil bence telafuzu da gayet güzel ve eskimeyen isimlerden koymanızı tavsiye ederim
Kkync Hazelatillahasan yaa öyle mi . Sizin isminizse daha iyi bilirsiniz. Sevilen iz bırakan insan anlamı taşıyor internette doğru mu acaba?