patulii canım benim ne kadar irdelediğini biliyorum tabiki başka doktorada görün ancak eğer normal dendiyse detaylara çok takılma derim (2.5 sene bebek sahibi olmaya çalışmış ve tüp bebek denemesi sırasında kendiliğinden gebe kalmış birisi olarak söylüyorum 5.ayda hasbel kader kalmış olaral değil)