Kızlar minicity bilen varmı bilmiyorum ama ben çok beğendim. Sayfa çok ağır ama güzel ürünler var .
Minicityde uygunda var pahalida.
2 tane 3 lü zıbın aldım 20+20
6 adet çorap 20 TL
Bitane limonlu elbise zıbın gibi bandajiyla 31 TL
Ve kış çorabı şapkası eldiveni 20
Hepsi 100 TL tuttu.
Alırken supeliydim geldi bugün ve çok güzellerdi.
Bugün yine aynı sayfadan biseyler sipariş ettim bakalım ☺️
Onun dışında civilin sayfasında puset indirimdeydi. Şuan kampanyalı mi bilmiyorum bakın isterseniz.
Bide civilin sayfasında zibinlar 7.99 TL di
Aklıma başka gelmiyo geldikçe yine yazarım 🥰