ozgeakkaya 3 yaşında oğlum 22 haftalık hamileyim. Hamilrliğimi önce oğlumla paylaştım, her ay ultrason fotoğrafını veriyorum ona kitaplar okuyoruz kardeşle ilgili, her gün muhakak kardeşten konuşuyoruz. Karnımı öpüyo seviyo kardeşli hikayeler uyduruyo, kardeşine hediyeler alıyo şimdilik teorikte memnun halinden amma doğunca ne olur bilmem. Kucağa almak dahil hiç bir şey değişmedi hayatımızda, onun küçülenlerinide onayını alarak kardeşine bırakmış olduk. Yetememe korkusu tek çocuktada olduğundan aşina bir duygu zaten, eş desteği varsa büyükannelerin deateği çok önemli zamanı bölmek adına. Birde planım oğlumu bebek bakımına dahil etmek. Banyosunu yaparken su döksün şampuanlasın, bezini çöpe atssın giydirmeme yardım etain vb. Düşündüğüm bu uygulama ne olur bilmiyorum.