Kizlar bugun sabah 7 buçuktan beri ayaktayım bir enerji vardi sabah kayinvalidem eltim felan kışlık hazırladık yinede yoruldum sabahtan beri birsey yoktu eve geldiğimde biraz ağrı oldu vajinamda sanki biri kurcaliyormus gibi değişik birşey ağrı hissettim hafif ıslaklık hissediyorum ve karnım normal gun den biraz daha sert belim hafif ağrı var sizce doğum habercisi olabilirmi bu arada 36+3 haftaligim yasayan olupda dogrucan varmi