Ayse-45 Normal doğum sonrası vajinada genişleme oluyor mu ? Herkes farklı birşey söylüyor bilgisi olan yazabilir mi? Deforme olduğu söyleniyor
Tokanayse Ayse-45 canim ilahim genisliyor benim.genisledi normal dogum.yaptim eskisi gibi degil ama bi zamandan sonra belki daratirim ameliyatla
Ecrin_Su47 Ayse-45 bn 3 doğum yaptım hiç öyle olmadı eşim bile dile getirdi oda duymuş sahirim bu olayı bna dedi normal doğum vajinal esnetiyormuş öyle duymuştum sende böyle bir şey yok dedi o zaman 4. Çocuğumuz da olsun diyor daha 8 ay önce doğum yaptım 🙈
Asyaayaz1 Normal Doğumu yaptım 2 AY önce doktorum daha bugün iki normal Doğum yapmana rağmen çatın daralmış hemen dedi bu sanırım genişleme olayı ya kulaktan dolma yada Nadir olan birşey ama çoğunlukta genişleme problemi olmaz yoksa kimse normal doğum yapmayı kabul etmez diye düşünüyorum
Firdevss167 Bence normal doğumda illaki bi genişleme oluyordur canım sonuçta kocaman bir bebek çıkıyor ve normal Doğumda da artık çok dikiş atılıyor ben sezeryan doğum yaptım çok memnunum dikiş izim yok bile belli değil hiç