senaybebesi Merhaba 6. Haftada kahverengi akıntı geldi çok korktum araştırma yaptım ama korkum geçmiyor başına gelenler tecrübelerini yazabilir mi lütfen
Kbr-2 senaybebesi kahverengide endişe etmeyin kırmızı kan gelirse benim 3 ay kanamam oldu ve küçük bir bebeğim var kucağımdan inmeyen ona rağmen çok şükür bişi olmadı güzel düşün bu kadar sites bebeği daha çok etkiler 😍
Ozlmoztrk senaybebesi bende de olmuştu 7 haftalığız ama görür görmez dr gittim bir sıkıntı yok dedi ama yine duphaston ilaç verdi her ihtimale karşı canım bence bi dr gözükmelisin
gokcekocyigit07 Doktora gitmediniz mi ? Gebelikte leke, kanama asla ihmal edilmemeli lütfen doktora gidin.
senaybebesi Teşekkürler herkese doktora gidiyorum devam etmedi akıntı ama ben stres yaptım ilk olunca korkuyor insan😔