Ben 27 haftalıkken 10 gün içerisinde 16 saat, 10 saat ve 12 saatlik yolculuk yaptım. Hepsinde de aralıksız arabayı ben kullandım. Molalarda yürümeye özen gösterin bi sıkıntı yaşamazsınız Allah’ın izniyle. Ki ilk 4 ayım tehlikeliydi çok şükür ne kasılma yaşadım ne kanama. Şuan 36. Haftadayım, 3 hafta önce de 3 saatlik gidiş geliş yol yaptım aynı gün içerisinde.