acemianne78 Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim daha ama otururken bile şu an ağzıma acı su geliyor boğazım yandı ya ne yapsam iyi gelir çok kötüyüm
KezibanUan acemianne78 sanırım kız bebek bekliyorsunuz benim iki kızımda da oldu muz yeyince o biraz iyi geliyordu başka çare bulamadım ben 🤦🏻♀️çoğu sabahta acı su kusardim aç karnına
Banu_alper acemianne78 son haftalara geldim midem agzimla bir sanki bogazima kadar yaniyorum bana da en iyi sut geliyor bir iki yudum süt iciyorum aninda geciriyor
Kumru_ acemianne78 Maden suyu diyecekti sanırım. Çok iyi geliyor gerçekten maden suyu. Yada gaviscon rennie türü ilaçlar varsa onu kullanin