ogretmen_anneee 24 haftalık olacağım ancak bebeğimin hareketleri hep kasıklarımda . Bazen hıckırırken göbek deliğin orada hissediyorum ancak çoğu zaman asagıda top gibi duruyor galiba … bu haftalar da böyle mi oluyor
poyrazinannesi3547 ogretmen_anneee Bende merak ediyorum ne zaman yukarıya çıkar acaba bizde 21+4 hep aşağıdan vuruyor
Mehtapemrah12 Benim de o haftalarda oralardaydı büyüdükçe göbek deliği hizasına geldi🍬 Şimdi de ayakları hep sağ tarafımda
Mehtapemrah12 ogretmen_anneee 28 den itibaren net ni şekilde yukarıda hissettim şuan 32 haftalığım hâlâ aşağı arada vuruyor içinizi rahat tutun 🍬