Anneler hamişler herksten bir şaf cıkıyo normal doğumda dikişler yılar geçsede yırtık oluştuğu için ilişkide zevk kalmıyo diyorlar sezaryen diyenler iyi diyo zsezaryen kötü diyenler mide şiş kalıyo diyo ne yapmalıyım bana biraz yardım edermisiniz acepppp