Mayraaa Kızlar hamileligimin 7. Ayi bitmek uzere ve yaklasik 2 aydir topuk agrisi cekiyorum çivi batar gibi bi agri sizlerdede oldumu ve ne yapmam gerek ?
secoz Mayraaa 27+4teyim ben çalışıyorum, her sabah işe giderken ayaklarım öyle bi şiş oluyor ki üstüne basamıyorum ödem oluyor. 2 3 gündür ayaklarımın altına minder koyuyorum uyurken iyi geliyor☺️ Deneyin