ekoglu34 Yaklasik 3 saattir dinlenmekle gecmeyen, belden kasiklarima, kalcama ve baldirlara kadar inen bir agri var. Su ve nisan henuz yok. 38+5 im. Dogumum cok mu yakin sizce?
Ysmmmnn ekoglu34 38+3 üm benimdr brlimde geçmryen bir sancı var karnım kasılınca daha fazla oluyor bu sancı
BusraUras ekoglu34 doğum sancılarınız başlıyor olabilir. Her kadının doğumu doğum hikayesi farklıdır önce nişan su gelecek diye birşey yok. Takipte kalın sancılarınız 10 dk da ya da 5dk da bire düşerse vakit kaybetmeyin hastanenin yolunu tutun aktif doğumunuz başlıyor o zaman. Şimdi girin sıcak suyla bir duş alın belinize kasıklarınıza masaj yapın. @Ysmmmnn bu arada doğum sancısı adet sancısına benziyor
Gulsah60 ekoglu34 ben bir gece boyunca sabaha kadar çekmiştim o ağrıyı🤦🏻♀️ Sonrasında 3 cm açıklık var denildi eve gönderildim gece ağırlarım tekrar yoğunlaştığında gittim ve sabah 7 buçukta bebeğimi kucağıma almıştım☺️ Geçmezse gidip görünmenizde fayda var . Nişan ve su gelmesi olmadı bende çünkü
ekoglu34 BusraUras cok tesekkur ederim yonlendirmeniz icin. Su anlik cok asiri degil dayanabilecegim kadar. Ama oncekiler yarinca geciyordu bu gecmedi yaklasik 4 saattir. Ayni belden baslayan adet agrisi seklinde.
bsra46 ekoglu34 düzenli geliyorsa sancilar çok yakındır doğum inşallah hayırlısıyla alırsınız bugün bebeğinizi kucağınıza
BusraUras ekoglu34 o zaman başlıyor demektir doğumunuz rabbim bir avazda kurtarsın inşallah sağlıcakla alın kucağınıza bebişinizi 🌹🌹
ekoglu34 Gulsah60 yaa cok tesekkur ederim. Insallah benim de dogumum yakindir. Gece boyu takip edeyim ben de. Alttan muayeneden biraz cekiniyorum o yuzden evden cikmadim.
ekoglu34 bsra46 cok tesekkur ederim dua edin lütfen. Cok duzenli degil ama cok fazla fark da yok. Belki sabaha karsi daha duzenli olacaktir.
ekoglu34 BusraUras amin. Duanizda unutmayin beni lutfen🥰 insallah tum gebelerle birlikte kolay bir dogum olur.